ورزش دوست من است
نظر یادتون نره دوستان عزیز
سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

 

 

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD و Stronghold Crusader HD برای PCبرای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.                   



ادامه مطلب ...

 

 
 
 
 
برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, :: 20:39 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

 

 

 

کرایسیس 2   Crysis 2

 

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, :: 20:28 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

 

 

دانلود بازی IGI 3 DMZ North Korea برای کامپیوتر

  

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, :: 14:52 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

          

                        bazi_nokia.rar  

                 

حجم فایل : 12 MB

منبع : ورزش دوست من است

چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, :: 14:37 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

 

 

 

 

دانلود بازی Angry Birds 4.0.0 برای PC

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, :: 16:47 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه
Orbit Downloader v4.1.0.2 Final www.MihanDownload.com دانلود نرم افزار Orbit Downloader v4.1.0.2 Final

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:, :: 20:55 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

برای دیدن تصاویر بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 16:36 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 16:30 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

                    



ادامه مطلب ...

صحنه ای كه در برنامه 90 سانسور شد+ عكس

برنامه 90
صحنه ای كه عادل فردوسی پور از هجوم مردم به سمت درهای گشوده شده رایگان سینما نشان داده بود از شبكه جهانی جام جم سانسور شد.

 

طی روزهای اخیر اسقبال عجیب مردم کشورمان از طرح "سلام سینما" در کانون توجه منتقدان و کارشناسان قرار گرفته بود.

بر همین اساس عادل فردوسی‌پور هم که علاقه شدیدی به سینما دارد، در بخش 90 درجه برنامه این هفته‌اش و هنگام معرفی بازی سایپا- فولاد به این مساله اشاره کرد.

با این حال روز چهارشنبه و موقع بازپخش این برنامه از شبکه جهانی سوم جام‌جم، صحنه‌های دلخراشی که عادل در این قسمت گنجانده بود به کلی سانسور شد!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ

لباس ایران زیباترین لباس‌ جام جهانی 2014

زیباترین لباس‌ جام جهانی
روزنامه‌ انگلیسی "دیلی میل" از البسه تیم ملی ایران در جام جهانی به عنوان یکی از زیباترین البسه‌ تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها نام برد.

 

جام جهانی 2014 برزیل 125 روز دیگر آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها خودشان را برای حضوری قدرتمند در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان آماده می‌کنند. تاکنون اکثر تیم‌های حاضر در جام جهانی از لباس های خودشان برای این رقابت مهم رونمایی کرده‌اند که تیم ملی ایران نیز یکی از آنها بوده است.

روزنامه‌ "دیلی میل" چاپ انگلیس با معرفی تیم‌هایی که تاکنون البسه خودشان را برای جام جهانی رونمایی کرده‌اند اقدام به ارزش گذاری آنها کرد که در این میان لباس تیم ملی ایران به همراه البسه تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا به عنوان زیباترین‌ لباس‌های جام جهانی 2014 برزیل انتخاب شد.

این روزنامه‌ درباره پیراهن جدید تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل نوشت: انتظار نداشته باشید که ایران را در مراحل پایانی جام جهانی 2014 ببینید، اما حتی اگر تیم ایران نتواند از مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل صعود کند حداقل آنها در این رقابت‌ها لباس‌های با کیفیت و خوبی خواهند پوشید.

لباس تیم ملی ایران را برای جام جهانی شرکت آلمانی ‌"آل اشپورت " فراهم کرده است و این لباس‌ها چندی پیش در هتل المپیک تهران رونمایی شد. چیزی که تیم ملی ایران را با سایر تیم‌های حاضر و جام بیستم متمایز می‌کند طرح "یوز پلنگی" است که روی آن نقش بسته است.

این طرح جلوی پیراهن تیم ملی ایران قرار دارد. از سال 1990 چنین چیزی را در جام جهانی فوتبال ندیده بودیم. با این حال این طرح، زیبا و جالب به نظر می‌رسد . حیف است که آل اشپورت در جام جهانی 2014 برزیل تنها برای ایران البسه فراهم کرده است. طرح جالب لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی می‌تواند توجه خیلی ها را به خود جلب کند.

"دیلی میل" در ارزشگذاری البسه‌های تیم‌های حاضر در جام جهانی از 10 به البسه تیم‌های ملی ایران، آلمان و اسپانیا نمره 9 را داد که بالاتر از سایر تیم‌ها از جمله برزیل ، فرانسه، روسیه، مکزیک، ژاپن، کلمبیا و آرژانتین است.
 


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ

یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

اشک های بالوتلی روی نیمکت+ عکس

اشک های بالوتلی
شعارهای نژادپرستانه علیه ماریو بالوتلی باعث اشک ریختن این مهاجم شد.

 

میلان در هفته‌ بیست و سوم سری A ایتالیا در دیداری سخت برابر ناپولی در ورزشگاه سن پائولو به میدان رفت و با شکستی دیگر روبرو شد تا بدبیاری‌های این تیم با "کلارنس سیدورف" نیز ادامه داشته باشد.

بازی شب گذشته (شنبه) میلان برابر ناپولی شاهد اتفاقات منفی نیز بود. شعارهای نژاد پرستانه‌ی هواداران ناپولی علیه "ماریو بالوتلی" تا حدی بالا گرفت که مهاجم یاغی ایتالیا روی نیمکت ذخیره‌ها اشک ریخت؛ اتفاقی که به احتمال زیاد باعث جریمه سنگین هواداران و شاید کسر امتیاز این تیم نیز منجر شود.

پیش از این شعار نژادپرستانه در فوتبال ایتالیا علیه "کوین پرنس بوآتنگ" باعث واکنش "سپ بلاتر" شد و فیفا اعلام کرد تیم‌هایی که بازیکنانشان مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار می‌گیرند حق ترک زمین را دارند.

کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا تاکنون واکنشی نسبت به اتفاقات دیدار ناپولی و میلان نداشته است، اما به احتمال زیاد به زودی سرنوشت محرومیت تیم ناپولی مشخص خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

تصور 3 رئیس جمهور مؤخر ایران در قامت رزمی‌کارهای خشن، تصور غیر ممکنی است. اما زمانی که بدانیم سیدمحمد خاتمی دان 8 تکواندو دارد و هاشمی رفسنجانی و احمدی نژاد هم دستی بر ورزش‌های رزمی دارند؛‌ این تصویر بامزّه را لااقل می‌توان در ذهن کشید و به آن فکر کرد.

به گزارش جنوب نیوز، یکی از جالب‌ترین هدایایی که چهره‌های سیاسی کشورها و بویژه رؤسای جمهور دریافت می‌کنند مدارک افتخاری است که از سوی مجامع علمی، پژوهشی و گاهی ورزشی به این چهره‌ها داده می‌شود.

در این میان اما رسمی نانوشته و شاید حاوی مضامین قدرت نرم نیز همواره وجود داشته است که بنابر آن، رؤسای جمهور و چهره‌های سیاسی سعی می‌کنند نسبتی از خود با ورزش‌های رسمی را نیز به نمایش بگذارند.

در واقع، یکی از جالب‌ترین هدایایی که در کلکسیون بسیاری از رؤسای جمهور جهان وجود دارد لباس‌های رزمی است که گاهی از سوی مجامع ورزش‌های رزمی مختلف به آنان اهدا می‌شود.

در جمهوری اسلامی ایران نیز این قاعده وجود دارد و بسیاری از چهره‌های سیاسی و مدیریتی، یا دستی بر آتش ورزش‌های رزمی دارند و یا اینکه احکامی افتخاری از درجات مختلف این ورزش‌ها را در کلکسیون خود جای داده‌اند.

از جمله چهره‌های سیاسی و البته رزمی‌کار ایران می‌توان به محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و فرهاد دانشجو،‌ رئیس دانشگاه آزاد اشاره کرد. قالیباف گویا از کارکشته‌های ورزش‌های رزمی است و با وجود آنکه اطلاعات دقیقی وجود ندارد که شهردار تهران به کدامیک از ورزش‌های رزمی علاقه بیشتری دارد اما قالیباف زمانی در تلویزیون به این نکته اشاره کرد که پای وی در هنگام مبارزه در دوجانگ رزمی شکسته است.

فرهاد دانشجو نیز از فعالان ورزش کاراته است و دان 5 شوتوکان‌کای را در اختیار دارد.

"افتخاری"‌های ورزش‌های رزمی نیز در ایران کم نیستند و عبدالله جاسبی، محمد علی‌آبادی و محمد عباسی، وزیر ورزش از جمله افرادی هستند که کمربندهای مشکی افتخاری را در برخی ورزش‌های رزمی گرفته‌اند. این در حالی است که می‌توان برخی از مقامات سابق در دولت‌های گذشته را نیز به این لیست افزود.

این سکه اما روی دیگری هم دارد و آن نسبت سه رئیس جمهور مؤخر جمهوری اسلامی ایران با ورزش‌های رزمی است.

*هاشمی و نیو فول کنتاکت کاراته!

باید برای مخاطبان جالب باشد که آیت‌الله هاشمی بهرمانی(رفسنجانی) صحبت‌‌ جالبی پیرامون ورزش رزمی نيو فول كنتاكت كاراته! دارد.

وی در بیستم اردیبهشت ماه سال 88 در دیدار با رئیس سازمان جهانی سبک نیو فول کنتاکت کاراته و مربيان تيم‌هاي خارجي و داخلي اين رشته ورزشي و در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید:‌ اتكاي ورزش نيوفول كنتاكت بر روحيه قوي و اعتماد به نفس و دانش و فيزيولوژي خاص باعث تقويت بالاي جسمي و روحي ورزشكاران اين رشته است.

برخی اخبار اینطور می‌گویند که آیت‌الله هاشمی در اواسط دهه 70 نیز از فدراسیون کاراته حکم افتخاری کمربند مشکی کاراته را دریافت کرده است.

*خاتمی بر بلندای کوه‌های پوسان!

سیدمحمد خاتمی نیز نفر بعدی است. روحانی عباشکلاتی اصلاح‌طلبان در آخرین سال ریاست جمهوری‌اش موفق به اخذ افتخاری دان 8 رشته رزمی تکواندو از فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران شد.

دان هشتی که معلوم نبود به چه دلیل در آخرین سال ریاست جمهوری خاتمی و توسط پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو به وی اهدا می‌شود.

اما هرچه بود، رئیس جمهور اصلاح‌طلب ایران و فردی که بعدها در فتنه سال 88 نام او بیشتر بر سر زبان‌ها افتاد نیز جزو کسانی است که گویا دستی بر آتش هنرهای رزمی خطرناک دارد.

*کمربند سیاه احمدی نژاد

رئیس جمهور احمدی نژاد نیز با آنکه شاید عجیب به نظر بیاید اما همانند خاتمی یک رزمی کار افتخاری تمام عیار است.



احمدی نژاد نیز همانند خاتمی توانست در سال 86 و هنگام بازدیدش از کمپ تیم ملی تکواندو، دان 8 افتخاری را از فدارسیون تکواندو بگیرد.

احمدی نژاد البته خوش‌شانس‌تر از دو رئیس جمهور قبلی بود چون در همان محل یک "توبوک" (لباس تکواندو) هم دریافت کرد و آن را پوشید.



همچنین از احمدی نژاد و خاتمی، سخنرانی خاصی هم در دست نیست که به مانند هاشمی اقدام به سخنرانی درباره خصلت‌های یک ورزش تخصصی رزمی کرده باشند.

*اوبامای دروغگو

در کنار اشاره به نسبت روسای جمهوری ایران با ورزش‌های رزمی، اما بد نیست اشاره‌ای هم به کمربند مشکی تکواندوی رئیس جمهور کشور رقیب ما یعنی باراک اوباما شود که کره‌ای‌ها برای عرض ارادت به او داده‌اند.

قبل از آن باید از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز یاد کرد که یک جودوکار حرفه‌ای است و در این رشته رزمی ید طولایی دارد.

چشم‌بادامی‌های کره جنوبی سه سال قبل مدعی شدند که باراک اوباما در هنگام سناتور بودنش ورزش تکواندو را فرا گرفته است و سپس به همین بهانه یک حکم افتخاری کمربند مشکی تکواندو را توسط لی میونگ باک(رئیس جمهور وقت کره) به وی اهدا کردند.

کره‌ای‌ها البته عرض ارادت خود به یک رئیس جمهور را در همان حد کمربند مشکی نگه داشتند و نیازی به اعطای دان 8! به یک چهره سیاسی ندیدند.

ادعای کره‌ای‌ها البته یک دروغ سیاسی بیشتر نبود.



این دروغ از آنجا اثبات شد که اوباما در مراسم دریافت حکم افتخاری خود تصمیم گرفت یک ضربه مشت فنی در تکواندو (مومتونگ جیروگی) را در مقابل رسانه‌ها اجرا کند اما تا آن اندازه این ضربه ساده را احمقانه و ناشیانه اجرا کرد که متخصصان به راحتی فهمیدند ادعای تکواندوکا بودن اوباما یک دروغ شاخدار بیشتر نیست و دست آخر هم مشخص نشد که کره جنوبی از کجا به این نتیجه رسیده است که رئیس جمهور سیاه آمریکا رزمی کار است؟!

*"کمربند مشکی" در آب نمک رئیس جمهور بعدی

به نظر می‌رسد که اگر باد تعویض و جابه‌جایی‌های مدیران دولت دهم، به فدراسیون تکواندو نرسد و عمر مدیریتی سیدمحمد پولادگر به دولت یازدهم برسد؛ رئیس جمهور بعدی نیز به جرگه رؤسای جمهور تکواندوکای ایران بپیوندد و یک کمربند مشکی افتخاری را از فدراسیون تکواندو دریافت کند.

مرجع: مشرق

 

شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, :: 19:3 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

فرارو- مراسم بهترین های فوتبال سال 2013 دوشنبه شب در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد که در مهمترین بخش کریس رونالدو توپ طلا را از آن خود کرد و از خوشحالی گریست.

 

مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال جهان در سال 2013 در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد و کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید توانست با کسب بیشترین آرا به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شود و توپ طلای فوتبال جهان را در سال 2013 کسب کند.

 

رونالدو پیش از این در سال 2008 هم توانسته بود مرد سال فوتبال جهان شناخته شده و جایزه توپ طلا را دریافت کند.

 

عنوان بهترین بازیکن زن فوتبال جهان هم در سال 2013 به نادینه آنگرر، دروازه‌بان تیم ملی زنان آلمان رسید.

جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 18:13 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

 

دانستنی

 

 

*اسبها قادرند در حالت ایستاده بخوابند.

*کانگروها قادرند ۳ متر به سمت بالا و ۸ متر به سمت جلو بپرند.

*قلب میگو در سر آن واقع است.

*گونه ای از خرگوش قادر است ۱۲ ساعت پس از تولد جفت گیری کند.

*دارکوب ها قادرند ۲۰ بار در ثانیه به تنه درخت ضربه بزنند.

*سالانه ۵۰۰ فیلم در امریکا و ۸۰۰ فیلم در هند ساخته میگردد.

*آدولف هیتلر گیاهخوار بوده است.

*تمامی پستانداران به استثنای انسان و میمون کور رنگ میباشند.

*عمر تمساح بیش از ۱۰۰ سال میباشد.

*تمام قوهای کشور انگلیس جزو دارایی های ملکه انگلیس میباشند.

*موریانه ها قادرند تا ۲ روز زیر آب زنده بمانند.

*مزه سیب، پیاز و سیب زمینی یکسان میباشد.و تنها بواسطه بوی آنهاست که طعم های متفاوتی می یابند.

*فیلها قادرند روزانه ۶۰ گالن آب و ۲۵۰ کیلو گرم یونجه مصرف کنند.

*جغدها قادر به حرکت دادن چشمان خود در کاسه چشم نمیباشند.

*۸۰ درصد امواج مایکرو ویو تلفنهای همراه بوسیله سر جذب میگردد.

*قد فضانوردان هنگامی که در فضا هستند ۵ تا ۷ سانتی متر بلنتر میگردد.

*بلژیک تنها کشوری است که فیلمهای غیر اخلاقی را سانسور نمیکند.

*جلیغه ضد گلوله، برف پاک کن شیشه خودرو و پرینتر لیزری همگی اختراعات زنان میباشند.

*موز پر مصرف ترین میوه کشور امریکا میباشد.

*درتمام انسانهای کره زمین ۹۹٫۹ % شباهت ژنتیکی وجود دارد.

*۹۸٫۵ % از ژنهای انسان و شامپانزه یکسان میباشند.

* قلب انسان بطور متوسط ۱۰۰ هزار بار در سال میتپد.

*لئوناردو داوینچی مخترع قیچی میباشد.

*سطح شهر مکزیک سالانه ۲۵ سانتی متر نشست میکند.

*۵۰ %جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده اند.

*در هر ۵ ثانیه یک کامپیوتر در سطح جهان به ویروس آلوده میگردد.

*ظروف پلاستیکی ۵۰ هزار سال طول میکشد تا در طبیعت شروع به تجزیه شدن کنند.

*اغلب مارها دارای ۶ ردیف دندان میباشند.

*۹۰% سم مارها از پروتئین تشکیل یافته است.

جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 18:3 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

تا به حال در دنیا ملاقات های متفاوتی رخ داده است که برخی از آن ها واقعا جالب و منحصر به فرد هستند. این ملاقات ها به گونه ای بوده اند که شاید دیگر هیچوقت تکرار نشوند و تنها یک بار رخ می دهند.

ملاقات کوتاه ترین و بلندترین مرد دنیا


پنگ پینگ کوتاه ترین مرد دنیا در سال 2011 و در سن 21 سالگی درگذشت اما قبل از اینکه جانش را از دست بدهد در یک ملاقات بسیار منحصر به فرد با سلطان کوسن بلندترین مرد دنیا که قدی نزدیک به دو متر و 46 سانتی متر دارد ملاقات کرد. این ملاقات در در کشور ترکیه رقم خورد و این دو توانستند یکدیگر را ملاقات کنند.

ملاقات بلندترین و کوتاه ترین اسب


یکی دیگر از نادرترین اتفاقاتی که تا قبل از این رخ نداده بود ملاقات کوتاه ترین و بلندترین اسب دنیا است که در آن "ردر" با بیش از دو متر قد به ملاقات اسبی رفت که حتی به اندازه ساق پاهایش نیز نبود. این دو، سال گذشته و در طی یک مراسم خاص در کنار یکدیگر قرار گرفتند. کوچکترین اسب دنیا "تامبلینا" نام دارد و تنها 50 سانتی متر قد دارد.

ملاقات کوتاه ترین زن و مرد دنیا


"چندرا بهادر" و "جویتی آمج"  کوتاه ترین زن و مرد هندی هستند و که اول امسال به کمک کتاب رکوردهای گینس با یکدیگر ملاقات کردند.  این دو با اینکه در هند زندگی می کنند اما صدها کیلومتر از یکدیگر فاصله داشتند و شاید هیچگاه یکدیگر را نمی دیدند. چندرا که این روزها کوتاه ترین مرد دنیا است 72 سال سن دارد و تنها 70 سانتی متر قد و همچنین آمج تنها 80 سانتی متر قد دارد.

ملاقات نادرترین مارمولک های دنیا 


آلبینو و ملانیستیک دو گونه مارمولک بسیار نادر از شرق و غرب دنیا هستند که تعداد بسیار کمی از آن ها دردنیا وجود دارند. در سال 2010 یک عکاس به نام شانون پلامر این دونوع مارمولک را با مشکلات فراوان که ناشی از کمیاب بودن و در خطر بودن این دونوع مارمولک بود در کنار یکدیگر قرار داد و عکس های بیادماندنی از آن ها گرفت.

ملاقات بلندترین و کوتاه ترین سگ دنیا


در سال 2007 و طی یکی از مسابقاتی که مربوط به سگ ها بود کوتاه ترین و بلندترین سگ دنیا  یکدیگر را ملاقات کردند. بلندترین سگ دنیا نزدیک به 107 سانتی متر قرار دارد در حالی که قد کوتاه ترین سگ دنیا تنها 10 سانتی متر است.

جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, :: 17:42 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

 برای دیدن تصاویر جالب انواع خر به ادامه ی مطلب بروید.

 

 

 

 

 

عکس های انواع خر !!! خنده دار



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 9:47 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

عکس های خنده دار

 

ای که شاخ میگذاردی همه عمر!

 

دیدی که دست تقدیر عاقبت شاخ گذاشت!؟ :D

 

عکس های خنده دار

 

تعجب نکنید! ما اینیم خلاصه! ^-^

عکس های خنده دار

برج ایفل ، وقتی با آیفون 100 روبرو شود :)

عکس های خنده دار

دوست عزیز، تو که نتونستی، ولی ما برات درستش کردیم! :)

عکس های خنده دار

الهی قربون اون چشمای خوشگلت بشم من!

یه ماچ بده عزیزم ^-^

عکس های خنده دار

خرس خانگی!

عکس های خنده دار

چهار پایه ویژه تمام حمام های دهه شصت! :D

کیا یادشونه!؟

مورد مبهمش هم اون سوراخ وسطش هست که آخرشم مشخص نشد برای چیه!

عکس های خنده دار

خب بچه ها، بیاین بوس بدین بابا میخواد بره دنبال یه تیکه اسخون!

عکس های خنده دار

یه پارچه آقا و یه پارچه خانوم!

عکس های خنده دار

خیار بسیار شگفت انگیز و دیدینی!

عکس های خنده دار

خلاقیت در عکاسی

عکس های خنده دار

شرح در عکس

عکس های خنده دار

تصویری ضد سیگار …

بابا ببخشید … من بهت نیاز دارم …

عکس های خنده دار

شرح در عکس

عکس های خنده دار

یکی هم رد نمیشه یه متلکی چیزی بندازیم :D

عکس های خنده دار

ینی در یه چنین شرایطی من بزرگ شدم!

عکس های خنده دار

تو چرا قیافت اینجوریه!؟

چیزی شده!؟

عکس های خنده دار

ماشین زبون بسته رو چرا اینجوریش کردی؟؟

الهی بری زیر گاو

عکس های خنده دار

یکم دیگه تلاش میکردی نتیجه میگرفتی!

عکس های خنده دار

یه آدمیزاد نمیاد ظرفیت پر شه بریم!

عکس های خنده دار

موهامو تازه شستم!

بیشعور دست به من بزنی خونت پای خودته!

عکس های خنده دار

پدرهای نمونه و الگو!

عکس های خنده دار

نمیدونم چرا من هر وقت میرم رو ترازو عدداش اینجوری اینور اونور میره!

عکس های خنده دار

خیلی قشنگه!

عکس های خنده دار

حفظ تعادل!

عکس های خنده دار

و باز هم حفظ تعادل

عکس های خنده دار

ز گهواره تا گور، دانش بجوی!

عکس های خنده دار

بذار ببینم … فصل شروع رابطه با سگ های سلطنتی کجا بود!؟

عکس های خنده دار

از قیافه یارو مشخصه چقدر شانسش گَنده!

(اولین حرکت با منفجر شدن بمب همراه بود)

عکس های خنده دار

بسیار ریلکس و خونسرد …!

راحت باش عزیزم

عکس های خنده دار

منم تو عکس باشم جون مادرتون

عکس های خنده دار

ای جون بخورمت!

عکس های خنده دار

شطرنج صنعتی

عکس های خنده دار

نمایی از ویلای قایق تفریحی

عکس های خنده دار

چند وقته اونجا ساکنی پرنده ی عزیز؟!؟

یه دکتر هم برو برای معدت! وضش خرابه!

عکس های خنده دار

هم شیب جاده رو کنترل کردن

هم یه راننده ها یه حالی میکنن! ^-^

عکس های خنده دار

کارگران مشغول خوابند

عکس های خنده دار

سقفش رو باند کاری نکرده فقط!

عکس های خنده دار

خیار هیئتی!

عکس های خنده دار

ترفند بسیار جالب برای استراحت در جاده های طولانی

عکس های خنده دار

جان مادرت این کوچیکه بدش به من

عکس های خنده دار

زیر بارون گریه کردم .. تا تو اشکامو نبینی 

وزق خوشگل من … الهی خیر نبینی .. !

عکس های خنده دار

به نظر شما میخوره به هدف عایا!؟

عکس های خنده دار

از کمترین امکانات بیشترین استفاده رو بکنین

عکس های خنده دار

ای وای! داگی خوشگله شوهر کرد!!

عکس های خنده دار

چه گرفتاری شدم 

بابا من نمیخوام برم حموم .. بدم میاد .. :|

عکس های خنده دار

خیلی چاکریم …!

خسته نشدین که؟ … برید پایین بازم عکس هست :)

یکی از مزایای سان روف

عکس های خنده دار

- بهت گفتم یونجش شوره نخور!

- اره صد رحمت به کاه!

عکس های خنده دار

آخرین نسل دریل های هیلتی!

باهاش تونل حفر میکنن!

چاه نفت هم میشه کند!

عکس های خنده دار

تنوع از ما، انتخاب از شما! :)

عکس های خنده دار

ورود کامیون ممنوع!

عکس های خنده دار

برو بابا اینم شد غذا؟ :|

عکس های خنده دار

نکن این کارو بیشعور… !

تو که نمیدونی اینجا چقدر می ارزه!

عکس های خنده دار

قدرت خانومها رو میتونید اینجا حس کنید!

عکس های خنده دار

جدیدترین مدل سیبیل

عکس های خنده دار

من هیچی نمیگم…! فقط پنجره ها رو باز میکنم :)

عکس های خنده دار

WwW.Doostiha.IR

پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 9:38 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

 

 

جوک های طنز



فقط ایرانیان که وقتی میان خونه آدم ازاینکه ازشون پذیرایی بشه جلو گیری میکن،به قسم وقران بعضی وقتام زورمتوسل میشن که واسمون چای ومیوه نیار شام نپز یه نون پنیری باهم میزنیم ولی وقتی واسشون غذامیاری ته بشقابو درمیارن اگه یکم پذیرایی باب میلشون نباشه پشت سرت هزارتاصفه یاسفه یاثفه یاصفحه یاسفحه یاثفحه یاصفهه یاسفهه یاثفهه میذارن
دیدم ک میگما

____________________ جوک __________________________

 

داشتم با بابام شطرنج بازی میکردم برگشته میگه یا مات میشی یا پول تو جیبی نداری !
دو راهی ذلت و خفت همینه والا

____________________ جوک __________________________

 

یکی از سختی های زندگیکه تا حالا هنوز بهش اشاره نشده
اینه که بری دستشویی ببینی فشار اب کم باشه
اخ اخ باز رفتم توفکرش

____________________ جوک __________________________

 

دختره شکل گلابی تقویت شده میداد بعدتو پروفایلش نوشته بود:
خوشگلم...
ملوسم...
مهربونم.....
تو دل بروام.....
منم پیام خصوصی واسش فرستادم
گفتم: واقعا راس گفتی تو دل برویی...
ج داد گفت: واااای راس میگی...
گفتم اره جون تو الان رفتی تو دلم ی سره میرم توالت فک کنم اسهالم کردی....
نمیدونم چی شد بهم فحش داد بیشعور ....اصن انتقاد پذیر نیستن این مردم




آقا ما داریم،از گشنگی میمیرم پس کی محرم میاد نذری بخوریم

______________ اس ام اس و جوک خنده دار _____________________

 

خدایا......خودت میدونی چی میخوام بگم ....الهی امین

______________ اس ام اس و جوک خنده دار _____________________

 

شنیدم شبا همش تو خواب میگی:
با اجازه بزرگترا بعلههههههههههههه
خواب زنم که چپه!
هعیییییییی روزگار
بوی ترشی میاد

______________ اس ام اس و جوک خنده دار _____________________

 

آقا یه وضعی شده!
شبا طرفای ده، ده و نیم نیگا میندازی به ساعت می بینی هنو هفته

 

Read more: http://smskhor.blogfa.com/category/178#ixzz2F6ED4RC4

پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 9:37 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه



اکثر مردم گوش میدهند
نه برای فهمیدن ٬ بلکه گوش میدهند برای جواب دادن    &&&

S
M
S
K
O
T
A
H

عشق عینک سبزی است که با آن انسان کاه را یونجه می‌بیند    &&&
S
M
S
K
O
T
A
H

یه وقتایی آدم دیگه نمی کشه ، ایراد نداره اگه هُلش نمیدی ، اما جلو شو هم نگیر    &&&
S
M
S
K
O
T
A
H

دشمنان خود را دوست داشته باش !!! دیوانه شان میکند    &&& WWW.SMSKHOR.BLOGFA.COM
S
M
S
K
O
T
A
H

خیلی بدهکاریم به همه کسانی که همیشه بهشون گفتیم درست میشه و نشد    &&&
S
M
S
K
O
T
A
H

 

پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, :: 9:34 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه


هر که رادىدم از مجنون و عشقش قصه گفت...اما هىچکس نگفت که در اىن
ره چه بر لىلا گذشت

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


سخت ترين قسمت زندگي اونجاست
كه ميفهمى واسه كسى كه تموم زندگيت بوده، فقط يه رهگذر بودى
اينجا همه رهگذرند، سفر بسلامت

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


جای تأسف است که ما برای شاد بودن بهانه ای می خواهیم، ولی برای غمگین بودن نیاز به هیچ بهانه ای نداریم و گاهی بی دلیل غمگین میشویم

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


آن که می گوید دوستت می دارم
دل اندهگین شبی ست
که مهتابش را می جوید
ای کاش عشق را
زبان سخن بود

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


برای رفع دلتنگیهای کشنده ام
چاره ای نیست
جز سکوت درداور
و
صبری تلخ تر از تلخ

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


مروز بیشتر از همیشه دلتنگم
دلتنگی من.... مثل احساسم به توست. اندازه ندارد

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


قیمت ندارد
میم مالکیتی که از زبان تو می شنوم

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


پاییز است فصل باران

راستی پاییز؟
من بارانی تَرم یا تو؟
تو یک فصل می باری
من اما چهار فصل میبارم

.

.

______________________  اس ام اس عاشقانه  _________________________

.

.


دلم می خواهد زندگی ام را موقت بدهم دست یک آدم دیگر
بگویم تو بازی کن تا من برگردم
نسوزی ها

سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, :: 20:39 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

اس ام اس ویژه تبریک دهه فجر و 22 بهمن


آمدی فجرآزادی! که با آمدن تو، آمد امام
امامی که بر سربیدادگران
خروش کلیم داشت و برجان امت ، دم مسیح
کلامش بوی وحی‏داشت و طعم شیرین آوای انبیا.
دهه فجرمبارک

همه برای امام بودند و امام برای همه و امت همراه امام برای خدا.
دهه فجرمبارک

فجر است و سپیده حلقه بر در زده است
روز آمده، تاج لاله بر سر زده است
با آمدن امام در کشور ما
خورشید حقیقت زافق سر زده است
دهه فجرمبارک

اس ام اس تبریک دهه فجر

سلام برتو ای مطلع فجر! ای سپیده سحر، ای انفجار نور، خوش‏آمدی. دهه فجرمبارک

اين اعجاز بزرگ قرن و اين پيروزي بي نظير و اين جمهوري اسلامي محتاج به حفظ و نگهداري است . امام خميني(ره)

دهه فجر، خوش آمدی که با آمدنت، سوز و سرما از شهرو دیارمان‏گریخت، برفهای بهمن با حرارت ایمان و اخلاص، آب حیات شد. دهه فجرمبارک

متن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی

انقلاب اصيل ماجلوه اي از نهضت پر عظمت حضرت رسول ا... (ص ) است . امام خميني(ره)

فجر است و سپیده حلقه بر در زده است / روز آمده، تاج لاله بر سر زده است
با آمدن امام در کشور ما / خورشید حقیقت زافق سر زده است . . .

پیامک تبریک 22 بهمن

اين نعمت بزرگ الهي ( انقلاب اسلامي ) را ارزان از دست ندهيد . امام خميني(ره)

22 بهمن در طول زندگي و براي نسلهاي آينده بايد سرمشق همه قرارگيرد . امام خميني(ره)

فجر انقلاب ، دميدن خورشيد استقلال و آزادي است . امام خميني(ره)

بیا بیا که شمیم بهار می‏آید
دل رمیده ما را قرار می‏آید
سر از افق بدر آورد صبح آزادی
سرود فتح و ظفر زین دیار می‏آید
دهه شکوهمند فجر مبارک باد

sms tabrik 22 bahman

هرچه انقلاب اسلامي دارد از بركت مجاهدت شهدا و ايثارگران است . امام خميني(ره)

فجرآزادی! خوش آمدی که آمدنت، شرنگ مرگ به کام شاهان ریخت،سلطه را به قبرستان سلطنت‏سپرد، کنگره‏های قصر استکبار را فروریخت. دهه فجرمبارک

قلب‏ها، کهکشانی از عشق خمینی می‏شود و جامی لبریز از شراب طهور پیروزی
دهه فجرمبارک

فجرآزادی! در شهر پیامبر و در مسجدالحرام، به انتظار تواند،به زادگاه خویش هم سفری کن. دهه فجر مبارک

مسج تبریک دهه فجر

آهن آبدیده را زنگ عوض نمی کند / چهره انقلاب را جنگ عوض نمی کند
به دشمن علی بگو به کوری دو چشمتان / پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی کند . . .

سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه
 
Nima Yushij - Original.jpg
تصویر نیما
نام اصلی علی اسفندیاری
زمینهٔ کاری شاعر، نویسنده، منتقد و
زادروز ۲۱ آبان ۱۲۷۴
یوش، مازندران
پدر و مادر ابراهیم‌خان اعظام‌السلطنه
مرگ ۱۳ دی ۱۳۳۸
شمیران، تهران
ملیت ایرانی
محل زندگی یوش، تهران، آستارا
علت مرگ بیماری
جایگاه خاکسپاری امامزاده عبدالله تهران
سپس در حیاط خانه‌اش در یوش
در زمان حکومت رضا شاه
رویدادهای مهم جنگ جهانی دوم، جنبش مشروطه
لقب پدر شعر نو
بنیانگذار شعر نیمایی
پیشه معلم
کتاب‌ها افسانه، آب در خوابگه مورچگان، حرف‌های همسایه ، شعر چیست؟، روجا و...
تخلص نیما
همسر(ها)
فرزندان
مدرک تحصیلی دانش‌آموخته‌ی
دلیل سرشناسی نوآوری در شعر فارسی
اثرگذاشته بر شاعران پس از خود

علی اسفندیاری مشهور به نیما یوشیج، (زاده ۲۱ آبان ۱۲۷۴ در دهکده یوش از توابع شهرستان نور استان مازندران - درگذشته ۱۳ دی ۱۳۳۸[۱] خورشیدی در شمیران

 

 

 

علی اسفندیاری مشهور به نیما یوشیج، (زاده ۲۱ آبان ۱۲۷۴ در دهکده یوش از توابع شهرستان نور استان مازندران - درگذشته ۱۳ دی ۱۳۳۸[۱] خورشیدی در شمیران شهر تهران) شاعر معاصر ایرانی و پدر شعر نو فارسی [۲][۳][۴] است. وی بنیانگذار شعر نو فارسی است.

نیما یوشیج با مجموعه تأثیرگذار افسانه که مانیفست شعر نو فارسی بود، در فضای راکد شعر ایران انقلابی به پا کرد. نیما آگاهانه تمام بنیادها و ساختارهای شعر کهن فارسی را به چالش کشید. شعر نو عنوانی بود که خود نیما بر هنر خویش نهاده بود.

تمام جریان‌های اصلی شعر معاصر فارسی مدیون این انقلاب و تحولی هستند که نیما مبدع آن بود. بسیاری از شاعران و منتقدان معاصر، اشعار نیما را نمادین می‌دانند و او را هم‌پایه‌ی شاعران سمبولیست به نام جهان می‌دانند.[۵][۶] نیما همچنین اشعاری به زبان مازندرانی دارد که با نام

سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, :: 19:46 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

 

 سید محمود حسابی (زاده: ۳ اسفند ۱۲۸۱ – درگذشت: ۱۲ شهریور ۱۳۷۱) با نام اصلی محمود خان میرزا حسابی معروف به پروفسور حسابی[۵][۶] فیزیکدان، سناتور، وزیر آموزش و پرورش[۷]و بنیانگذار فیزیک دانشگاهی در ایران[۸] بود.

زندگی

درآمد

سید محمود حسابی در سال ۳ اسفند ۱۲۸۱ در تفرش از پدر و مادر تفرشی زاده شد. پدرش سید عباس معزالسلطنه و مادرش هر دو اهل تفرش و از سادات تفرش بودند. او چهار سال اول دوران کودکی‌اش را در تهران سپری نمود. در هفت سالگی تحصیلات ابتدایی خود را در بیروت با تنگدستی و مرارتهای دوری از میهن، در مدرسه کشیش‌های فرانسوی آغاز کرد. در همان زمان تعلیمات مذهبی و ادبیات فارسی را نزد مادرش فرا می‌گرفت. او قرآن و دیوان حافظ را از حفظ می‌دانست. او همچنین بر کتب بوستان، گلستان سعدی، شاهنامه فردوسی، مثنوی مولوی و قائم مقام فراهانی اشراف کامل داشت. حسابی با شعر و موسیقی سنتی ایران و موسیقی کلاسیک غرب به خوبی آشنا بود. او در نواختن ویولن و پیانو مهارت داشت. وی در چند رشته ورزشی نیز موفقیت‌هایی کسب کرد، از جمله کسب مدرک نجات غریق در رشته شنا در دوران نوجوانی در بیروت.محمود حسابی در ۱۲ شهریور سال ۱۳۷۱ هجری شمسی در درگذشت. آرامگاه (خانوادگی) وی در شهر تفرش قرار دارد.همچنین وزارت راه و ترابری جمهوری اسلامی ایران یکی از کشتی‌های ناوگان ایران را به نام دکتر حسابی نام گذاری کرده است.

تحصیلات

شروع تحصیلات متوسطه او مصادف با آغاز جنگ جهانی اول و تعطیلی مدارس فرانسوی زبان بیروت بود. از این رو به مدت دو سال در منزل به تحصیل پرداخت. پس از آن در کالج آمریکایی بیروت به تحصیلات خود ادامه داد. در سن هفده سالگی لیسانس ادبیات، و در سن نوزده سالگی لیسانس بیولوژی را اخذ نمود. پس از آن در رشته مهندسی راه و ساختمان از دانشکده فرانسوی مهندسی در بیروت فارغ‌التحصیل شد. در آن دوران با اشتغال در نقشه کشی و راهسازی، به امرار معاش خانواده کمک می‌کرد. او همچنین در رشته‌های پزشکی، ریاضیات و ستاره‌شناسی به تحصیلات دانشگاهی پرداخت.
حسابی در دانشگاه سوربن فرانسه، در رشتهٔ فیزیک به تحصیل و تحقیق پرداخت. در سال ۱۹۲۷ میلادی در سن بیست و پنج سالگی دانشنامه دکترای فیزیک خود را، با ارائهٔ رساله‌ای تحت عنوان «حساسیت سلول‌های فتوالکتریک»، با درجه عالی دریافت نمود.

مناصب سیاسی

وی در سال ۱۹۵۷ به عنوان سناتور انتصابیتهران وارد مجلس چهارم سنا شد. وی همچنین وزیر آموزش و پرورش کابینه محمد مصدق در سال‌های ۱۹۵۱-۱۹۵۲ بوده‌است.

فعالیت‌های شغلی و اجتماعی

حسابی با وجود امکان ادامه تحقیقات در خارج از کشور، به ایران بازگشت و به پایه‌گذاری علوم نوین و تاسیس دارالمعلمین و دانشسرای عالی،دانشکده‌های فنی و علوم دانشگاه تهران، نگارش ده‌ها کتاب و جزوه و راه اندازی و پایه‌گذاری فیزیک و مهندسی نوین پرداخت.[۱۱][۱۲]

طرح تاسیس دانشگاه تهران

در مورد نقش دکتر حسابی در تاسیس دانشگاه تهران عقاید مختلف و متقاوتی وجود دارد.

مهدی خزعلی به نقل از وی می‌نویسد: جهت تاسیس دانشگاه تهران با وساطت یکی از دوستان وقت ملاقاتی از وزیر معارف وقت گرفتم، پس از توضیح طرح، وزیر معارف از من پرسید: «دانشگاه بسازید که چه بشود؟» من عرض کردم: «دکتر و مهندس‌ها که برای تحصیل به فرنگ می‌روند را در مملکت خودمان تربیت کنیم.» و او پاسخ داد: «تربیت دکتر و مهندس برای ما صد سال زود است.» متاثر از کوته فکری وزیر معارف از دفتر وزیر خارج شدم، دوستی که آزردگی مرا دید برای تسلی خاطر گفت من می‌توانم از رضا شاه برایت وقت ملاقات بگیرم. وقت ملاقات با رضا شاه تعیین شد، برای او را شرح دادم و شاه پرسید «که چه شود؟» عرض کردم به جای آنکه جوانان ما به فرنگ بروند در مملکت خودمان دکتر و مهندس آموزش دهیم و رضا شاه باز پرسید «که چه شود؟» و عرض کردم: «این جاده‌ها و راه آهن را آلمان‌ها می‌سازند مهندسین خودمان بسازند و...» رضاشاه بسیار استقبال کرد و گفت بروید طرحتان را بنویسید به مجلس می‌گویم رای بدهد! و من از همان شب شروع به نگارش طرح دانشگاه کردم. فردای آن روز از دربار به در خانه‌ام آمدند، تعجب کردم که با من چه کار دارند، دیدم یکصد هزار تومان پول فرستاده‌اند که اعلیحضرت فرموده‌اند، کارتان را شروع کنید و طرح‌تان را نیز بنویسید. این همان مبلغ خرید زمین دانشگاه تهران بود و کار ساخت و ساز همزمان با نوشتن طرح آغاز شد.

دکتر ضیاء موحد در مصاحبه‌ای ادعای نقش دکتر حسابی در تاسیس دانشگاه تهران را کذب محض می‌داند.

اقدامات علمی و اجرائی

  • اولین نقشه برداری فنی و تخصصی کشور (راه بندرلنگه به بوشهر)
  • اولین راهسازی مدرن و علمی ایران (راه تهران به دربندسر(شمشک))
  • پایه‌گذاری اولین مدارس عشایری کشور
  • پایه‌گذاری دارالمعلمین عالی (دانشسرای عالی)
  • ساخت اولین رادیو در کشور
  • راه اندازی اولین آنتن فرستنده در کشور
  • راه اندازی اولین مرکز زلزله شناسی کشور
  • راه اندازی اولین رآکتور اتمی سازمان انرژی اتمی کشور
  • راه اندازی اولین دستگاه رادیولوژی در ایران
  • محاسبه و تعیین ساعت رسمی ایران
  • پایه‌گذاری اولین بیمارستان خصوصی در ایران، به نام بیمارستان گوهرشاد
  • شرکت در پایه‌گذاری فرهنگستان ایران و ایجاد انجمن زبان فارسی
  • تدوین اساسنامه طرح تاسیس دانشگاه تهران
  • پایه‌گذاری دانشکده فنی دانشگاه تهران
  • پایه‌گذاری دانشکده علوم دانشگاه تهران
  • پایه‌گذاری شورای عالی معارف
  • پایه‌گذاری مرکز عدسی سازی اپتیک کاربردی در دانشکده علوم دانشگاه تهران
  • پایه‌گذاری بخش آکوستیک در دانشگاه و اندازه‌گیری فواصل گام‌های موسیقی ایرانی به روش علمی]
  • پایه‌گذاری انجمن موسیقی ایران و مرکز پژوهش‌های موسیقی
  • پایه‌گذاری و برنامه ریزی آموزش نوین ابتدایی و دبیرستانی
  • پایه‌گذاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران
  • پایه‌گذاری مرکز تحقیقات اتمی دانشگاه تهران
  • پایه‌گذاری سازمان انرژی اتمی ایران
  • پایه‌گذاری اولین رصدخانه نوین در ایران
  • پایه‌گذاری مرکز مدرن تعقیب ماهواره‌ها در شیراز
  • مشارکت در پایه‌گذاری مرکز مخابرات اسدآباد همدان
  • پایه‌گذاری کمیته پژوهشی فضای ایران
  • ایجاد اولین ایستگاه هواشناسی کشور (در ساختمان دانشسرای عالی در نگارستان دانشگاه تهران)
  • تدوین اساسنامه و تاسیس موسسه ملی استاندارد
  • تدوین آیین نامه کارخانجات نساجی کشور و رساله چگونگی حمایت دولت در رشد این صنعت
  • پایه‌گذاری واحد تحقیقاتی صنعتی سغدایی (پژوهش و صنعت در الکترونیک، فیزیک، فیزیک اپتیک، هوش مصنوعی)
  • راه اندازی اولین آسیاب آبی تولید برق (ژنراتور) در کشور
  • ایجاد اولین کارگاه‌های تجربی در علوم کاربردی در ایران
  • ایجاد اولین آزمایشگاه علوم پایه در کشور
  • تاسیس واحد تحقیقاتی صنعتی سغدایی (۱۳۶۱)
  • تشکیل و ریاست کمیته پژوهشی ایران ۱۳۶۰
پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 10:44 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

فرنگیس حیدرپور

 
فرنگیس حیدرپور
زادروز ۱۳۴۱
روستای گورسفید گیلانغرب
محل زندگی روستای اوازین گور سفید گیلانغرب
ملیت ایرانی

فرنگیس حیدرپور(۱۳۴۱- ) ساکن روستای اوازین گورسفید از توابع گیلانغرب در کرمانشاه و از قهرمانان غیرنظامی جنگ ایران و عراق است.

زندگی

فرنگیس حیدرپور متولد سال ۱۳۴۱ در روستای اوازین است. او در حمله نظامیان عراقی به روستای محل سکونتش با یک تبر از خود در برابر سربازان ارتش بعث عراق دفاع کرد.[۱]. در سال ۱۳۵۹ پس از حمله عراق به روستای اوازین، مردم به دره های اطراف فرار می کنند. فرنگیس که در آن زمان هیجده سال داشت شب هنگام همراه برادر و پدرش جهت تهیه غذا به روستا باز می‌گردند. اما در طول راه پدر و برادر فرنگیس ضمن درگیری با عوامل عراقی کشته می شوند و فرنگیس در پی برخورد با دو سرباز عراقی بدون داشتن سلاح گرم، با تبر پدرش با سربازان درگیر شده، یکی را کشته و دیگری را با تمام تجهیزات جنگی اسیر می‌کند و به مقر فرماندهی ارتش ایران تحویل می دهد.

یادبود

پس از جنگ مجسمه ای از او در پارک شیرین کرمانشاه ساخته شد، با این حال به لحاظ مالی کمکی به وی صورت نگرفته است. فیلم مستند تبر بر اساس ماجرای کشته شدن سرباز عراقی توسط وی، به کارگردانی آرش اسحاقی ساخته شده است.


فرنگیس در آستانه 50 سالگی روزهای سختی را سپری می‌کند و به دلیل بیماری در بیمارستان شهدای کرمانشاه بستری شده است.

 

پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه
 
آذر اندامی
زادروز ۱۳۰۵
محله ساغریسازان رشت
درگذشت ۲۸ مرداد ۱۳۶۳

تهران به علت آمبولی ریه
آرامگاه بهشت زهرای تهران
پیشه پزشک، محقق و باکتری‌شناس
همسر دکتر خلعتبری

آذَر اَندامی (۱۳۰۵ - ۱۳۶۳) پزشک و باکتری‌شناس ایرانی و از پژوهشگران انستیتو پاستور ایران بود. بخاطر خدمات علمی و انسانی او یکی از حفره‌های برخوردی روی سیاره ناهید، به نام وی «اندامی» نامگذاری شده‌است.

زندگی

آذر اندامی در سال ۱۳۰۵ در محله ساغریسازان رشت متولد شد. او فرزند چهارم و تنها دختر خانواده بود. مقطع ابتدایی را در دبستان بانوان رشت با یک سال جهش تحصیلی به پایان برد. بعد از اخذ مدرک پایان سال نهم تحصیلات عمومی از دبیرستان فروغ (۱۷ شهریور) رشت، پدرش با اینکه فردی روشنفکر بود از ادامه تحصیل او ممانعت کرد و وی را به فرستاد. در سال ۱۳۲۴ از دانشسرا فارغ التحصیل شد. و در سال ۱۳۲۵ به استخدام وزارت فرهنگ درآمد و معلم شد. درسال ۱۳۲۹ و در حین کار دیپلم طبیعی را با دریافت کرد. در سال ۱۳۳۱ با شرکت در کنکور دانشگاه تهران در رشته پزشکی این دانشگاه پذیرفته شد. در سال ۱۳۳۷ موفق به دریافت گواهینامه دکترای پزشکی گردید و بلافاصله به گذراندن دوره تخصصی زنان و زایمان مشغول شد. پس از پایان دوره تخصصی به وزارت بهداری آن زمان منتقل شد و در نهایت به کار در انستیتو پاستور پرداخت.

او پس از مدتی با استفاده از بورس تحصیلی انستیتو پاستور به پاریس رفت و در سال ۱۳۴۶ موفق به اخذ گواهینامه رفت و ریاست آزمایشگاه تشخیص طبی آنجا را بر عهده گرفت. پس از مدتی در مطب همسرش، دکتر خلعتبری، در به کار مداوای بیماریهای زنان و زایمان مشغول شد. در همین سالها بود که به تومور مغزی مبتلا شد. یک روز در مطب در حین معاینه بیمار، تعادل خود را از دست داد و بر روی او سقوط کرد. در ۲۸ مرداد سال ۱۳۶۳ به علت آمبولی ریه که از عواقب بیماری سختش بود درگذشت.

در سال ۱۹۹۲، اتحادیه بین‌المللی ستاره‌شناسی (IAU) حفره‌ای به قطر ۳۰ کیلومتر در طول جغرافیای ۲۶ درجه و ۵۵ دقیقه و عرض جغرافیایی ۱۷ درجه و ۴۵ دقیقه با قله‌ای مرکزی را در جنوب سیاره زهره به نام اندامی نامگذاری کرد. آذر اندامی تنها زن ایرانی بود که نامش به این شورا فرستاده شد و بانی این کار دخترش بود.

 

 

                                                 
                                                                                                                                

 

 

             دانلود پروژه های پیشنهادی درس کار و فناوری کلاس هفتم

 

چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, :: 18:16 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه
چ

ايران ميزبان جام جهاني کشتي فرنگي شد

ايران ميزبان جام جهاني کشتي فرنگي در سال 2014 ميلادي شد.

 

برنامه 90 تحت‌تاثير قهرماني تراکتوري‌ها

در برنامه نود ديشب چه گذشت؟

در برنامه شب گذشته 90 مايلي‌کهن قرارداد دايي با پرسپوليسي‌ها را فاش کرد و گفت که برخي‌ها ارتباط خود با باشگاه را قطع کردند اما هنوز حقوق مي‌گيرند!

هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال

استقلال به دنبال قهرماني، ملوان در فکر انتقام

در ادامه هفته بيست و هفتم ليگ برتر در ديداري حساس و مهم تيم فوتبال استقلال روز چهارشنبه ميهمان ملوان بندرانزلي است.

 

پيشنهاد 100ميليارد توماني رويانيان به وزارت ورزش

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس پيشنهادي 100ميليارد توماني به وزارت ورزش و جوانان داد.

 

دقايق 30 و 70 زمان توقف مسابقات جام جهاني

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال گفت: در دستورالعمل فيفا آمده که در دقيقه 30 و 70 بايد داور به عنوان زمان نوشيدن آب، بازي را متوقف کند.

A

 

برزیل

B

 

اسپانیا

 

C

            

کلمبیا

           D

 

اروگوئه

E

 

سوييس

         F

 

آرژانتين

              G

 

آلمان

            H      

 

بلژيک

کامرون

شیلی

ساحل عاج

ايتاليا

اکوادور

نيجريه

غنا

الجزاير

مکزیک

استرالیا

ژاپن

کاستاريکا

هندوراس

ايران

آمريکا

کره جنوبي

کرواسی

هلند

یونان

انگليس

فرانسه

بوسني هرزگوين

پرتغال

روسيه

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازي افتتاحيه جام جهاني روز 12 ژوئن (22 خرداد) سال 2014 در شهر سائوپائولو و فينال بيستمين جام جهاني 13 جولاي (22 تير) در ريودوژانيرو برگزار خواهد شد.

12 استاديوم در 12 شهر سائوپائولو، بلوهوريزونته، فولتارزا، ريودوژانيرو، برازيليا، رسيفه، سالوادور ،کويابا، کوريتيبا، مانوس، ناتال و پورتو آلگره ميزبان مسابقات جام جهاني خواهند بود.


ميزبان: برزيل

آسيا: ژاپن، استراليا، ايران و کره‌جنوبي

اروپا: هلند، ايتاليا، بلژيک، سوييس، آلمان، اسپانيا، روسيه، انگلستان، بوسني و هرزگوين، پرتغال، فرانسه، يونان و کرواسي

آمريکاي شمالي و حوزه درياي کاراييب: آمريکا، کاستاريکا، هندوراس و مکزيک

آمريکاي جنوبي: آرژانتين، کلمبيا، شيلي، اکوادور و اروگوئه

آفريقا: نيجريه، ساحل عاج، کامرون، غنا و الجزاير

یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, :: 14:11 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

برای دیدن تصاویر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:, :: 22:11 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

   

  

 

   

 

 

 

استقلال در بازی رفت در کره ی جنوبی با نتیجه ی ۲-۰ نتیجه را واگذار کرد. و چهار شنبه در مقابل اف سی با نتیجه ی ۲-۲ در نتیجه ی کامل ۴-۲ بازی را باخت و قلعه نویی به ارزو ی دیرینه ی خود یعنی قهرمان شدن در اسیا نرسید.

 

                                                         

 

در مسابقات دو ومیدانی حسین درویشی با نایب قهرمانی به مسابقات دومیدانی غرب اسیا راه یافت این خبر را به تمام مردم شهرستان رودان استان هرمزگان تبریک میگوییم .

با سلام دربی هفتاد و هفتم هم مساوی شد در این دربی نیمه ی اول با خطا های زیادی شروع شد و با چند حمله کوچک دو تیم دروازه های همدیگر را مورد حمله قرار دادند تا نیمه ی اول تمام شد . در اوایل شروع نیمه ی دوم فرهد مجیدی موقیت گل را از دست داد و بازی ادامه پیداکرد بعد هم خلعتبری ووارد زمین شد و بازی کرد در ادامه هم موقیت بسیار خطرناک با پاس عالی فرهاد مجیدی جی لوید ساموئل را در موقیت گل قرار داد که با شوت پای چپ توپ با اختلاف زیاد از کنار دروازه عبور کرد و سرانجام مسابقه ی دربی با نتیجه ی 0 - 0 به پایان رسید بازیکن اخلاق این بازی شد جواد نکونام و بهترین بازیکن زمین شد پیام صادقیان با تشکر. امیر حسین شاکری زاده بیکاه

 


برای دیدن تصاویر بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید.

 



ادامه مطلب ...

قهرمانی تیم ملی بسکت بال و راه پیداکردن به جام جهانی  را به همه ی را به همهی ورزش دوستان عزیز تبریک میگوییم .

برای دیدن پیام تبریک رئيس جمهور اقای حسن روحانی  به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

 

 

 


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, :: 18:30 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

  برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

                       

 

     
 
 
 
                                                                                                            


ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام ایجانب امیر حسین شاکری زاده بیکاه متولد رودان هستم و درمدرسه ی نمونه دولتی دکتر حسابی درس میخوانم . در این وبلاگ مطالب اغلب ورزشی و رزمی و درسی و.... است که برای شما عزیزان گزاشته شده است.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و تو باهم و آدرس شا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 

 








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 425
بازدید کل : 28047
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




 
 
 
سید مهدی رهمتیآپلود عکس رایگان و دائمی آپ سیتیمسی و رونالدوآپلود عکس رایگان و دائمی آپ سیتیمسیآپلود عکس رایگان و دائمی آپ سیتی